تحقیق بازاریابی شبکه‌ ای یا بازاریابی چند سطحی MLM

دانلود تحقیق در مورد ، در قالب doc و در 7 صفحه، قابل ویرایش. چکیده تحقیق: بسياري از مردم در داخل يا خارج از ايران دركي اشتباه از بازاريابي شبكه اي يا اصطلاحاً Network Marketing دارند و به همين دليل بسياري از فعاليت‌ هاي مرتبط با اين نوع بازاريابي، درتحقیق بازاریابی شبکه‌ ای یا بازاریابی چند سطحی MLM|34011706|pbi|بازاریابی چند سطحی,بازاریابی چند سطحی چیست,بازاریابی چند سطحی در ایران,بازاریابی چند سطحی pdf,تعریف بازاریابی چند سطحی,مقالات بازاریابی چند سطحی,کتاب بازاریابی چند سطحی,دانلود کتاب بازاریابی چند سطحی,دانلود تحقیق بازاریابی چند سطحی
نمونه ی دیگری از مجموعه فایل ها با عنوان تحقیق بازاریابی شبکه‌ ای یا بازاریابی چند سطحی MLM آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود تحقیق در مورد ،در قالب doc و در 7 صفحه، قابل ویرایش.



چکیده تحقیق:بسياري از مردم در داخل يا خارج از ايران دركي اشتباه از بازاريابي شبكه اي يا اصطلاحاً Network Marketing دارند و به همين دليل بسياري از فعاليت‌ هاي مرتبط با اين نوع بازاريابي، در ايران منجر به شكست مي شود. بازاريابي شبكه اي اخيراً به بحثي جنجال برانگیز در سرتاسر جهان و خصوصاً ايران تبديل شده است و علت آن اين است كه متأسفانه بازاريابي شبكه‌ اي به عنوان نوعی مدل کسب و کار، توسط افرادي ناآگاه و به شيوه اي نادرست به مردم معرفی شده است. مسلماً بسياري از مدل‌ های بیزنس و به ویژه بازاريابي چند سطحی MLM، نيازمند آموزش و فرهنگ‌ سازي است و عملاً اين موضوع در سطح عامه مردم یا هنوز به درستی پياده نشده است و یا این که فعالیت های آموزش و آماده‌ سازی اذهان عمومی و حتی برخی از مسئولین مملکتی پیش از این که آغاز شود، منجر به شکست شده است. بازاريابي به روش چند سطحي يا MLM يكي از روش هاي واقعي و عملی بازاريابي كالا و خدمات است، اگر به درستي و صحيح پياده سازي شود. اين نوع بازاريابي بسيار سخت است و مسلماً از طريق آن نمي شود يك شبه ميلياردر شد، اما اگر درست پياده شود و آموزش هاي لازم داده شود، افراد يا شركت ها به خوبي مي توانند از آن به عنوان یک مدل کسب و کار برای ایجاد درآمد و نیز به عنوان يكي از استراتژي هاي بازاريابي خود استفاده كنند.