تحقیق بازاریابی شبکه‌ ای و Marketing Mix

دانلود تحقیق در مورد بازاریابی شبکه‌ ای و Marketing Mix، در قالب word و در 6 صفحه، قابل ویرایش. توضیحات: در این مقاله به رابطه‌ی بین Marketing mix و بازاریابی شبکه ‌ای می ‌پردازم. در بازاریابی شبکه ‌ای هم با این مقوله‌ سر و کار داریم، من به همراه عدهتحقیق بازاریابی شبکه‌ ای و Marketing Mix|34011705|pbi|بازاریابی شبکه‌ ای,بازاریابی شبکه‌ ای بیز,بازاریابی شبکه‌ ای سیمرغ,بازاریابی شبکه‌ ای چیست,تحقیق بازاریابی شبکه‌ ای,مقاله بازاریابی شبکه‌ ای,پایان نامه بازاریابی شبکه‌ ای,پروژه بازاریابی شبکه‌ ای,تحقیق در مورد بازاریابی شبکه‌ ای
نمونه ی دیگری از مجموعه فایل ها با عنوان تحقیق بازاریابی شبکه‌ ای و Marketing Mix آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود تحقیق در مورد بازاریابی شبکه‌ ای و Marketing Mix،در قالب word و در 6 صفحه، قابل ویرایش.




توضیحات:در این مقاله به رابطه‌ی بین Marketing mix و بازاریابی شبکه ‌ای می ‌پردازم. در بازاریابی شبکه ‌ای هم با این مقوله‌ سر و کار داریم، من به همراه عده‌ ای دیگر از فعالان و پژوهشگران معتقدیم که بازاریابی شبکه ‌ای، دو عنصر مهم دارد که اغلب موارد به خصوص در متونی که به فارسی درباره آن نوشته شده است، از قلم افتاده است.

تحقیقات و مطالعاتم در مورد این نوع بازاریابی به بیش از ۸ تا ۱۰ سال پیش می ‌رسد، یعنی درست از همان زمانی که من با شبکه ‌های اطلاع ‌رسانی محلی (BBS ها) و اینترنت آشنا شدم و در برخی از مقالاتم که آن زمان در اینترنت می‌نوشتم (به زبان انگلیسی) در خبرنامه‌ هایم به آن اشاره می ‌کردم و همیشه از آن زمان به بعد، به اهمیت ایجاد آگاهی در میان مردم و نیز تدوین قوانین مرتبط با بازاریابی شبکه ‌ای (Network Marketing) که برخی آن را بازاریابی چند لایه‌ ای نیز می ‌نامند یعنی Multi Level Marketing (و به اختصار به آن MLM نیز می‌گویند) اشاره داشته ‌ام. عده ‌ای معتقدند که در بازاریابی شبکه ‌ای دو عنصر اساسی وجود دارد: یک عنصر را Plan یا برنامه می ‌دانند و عنصر دوم را Product محصول یا کالا یا خدمات مصرفی. من به همراه عده ‌ای دیگر از فعالان و پژوهشگران معتقدیم که بازاریابی شبکه ‌ای، علاوه بر این ها دو عنصر مهم دیگر نیز دارد که اغلب موارد خصوصاً در متونی که به فارسی درباره آن نوشته شده است، از قلم افتاده است. این دو عنصر بسیار بسیار مهم، عبارتند از ۱- مشتری یا اگر بهتر بگویم (مصرف کننده) و ۲- روابط (معاشرت یا networking) و آموزش مرتبط و مداوم گنجانده شده در روابط بین معاشران (سطوح).